вівторок, 15 квітня 2014 р.

Поради молодятам для щасливого подружжя


1. Правдиве подружжя укладене лише на любові.


Що це означає? Яке подружжя правдиве і про яку любов йдеться?
Правдиве подружжя те, яке укладене, насамперед, перед Богом, а не тільки перед людьми чи державою.
Правдиве подружжя укладене на любові і лише любов є підставою для укладення шлюбу (Документи Католицької Церкви про шлюб та сім'ю).
Є Божий і людський вимір любові
Божий вимір - це любов agape. Це та любов, у якій людина здатна віддавати себе комусь безкорисливо і йти на жертву. Вона має бути в основі людського виміру любові.
Людський вимір - любов eros. Це емоційна, пристрасна любов, яка без любові agape переходить в хтивість і споживацтво, тому людська любов мусить грунтуватися на Божій любові.
Дошлюбний секс заперечує любов, а позашлюбний - руйнує її. Чому?
Логіка любові така: якщо я люблю її (його), то мені не може бути пофіг, що з нею (з ним) буде за цей гріх (дошлюбний чи позашлюбний секс).
Якщо я люблю когось за щось; за те, як мені є, з ким я є, за почуття і відчуття, то це не любов, а споживацтво. Тому фраза: "Я люблю тебе за те, ким я є, коли я з тобою" є хибною...
Якщо шлюб укладений несвідомо на неправдивій любові, то він довго не встоїть і розвалиться тоді, коли хтось з подругів відчує, що те, за що він (вона) любив (-ла) кудись поділося і більше нема за що любити.
Дошлюбна вагітність НЕ Є ПІДСТАВОЮ для укладення подружжя (Кодекс канонів Східних Церков).

2. І стануть двоє одним цілим.

Коли двоє людей одружуються (в церковному шлюбі!), то стають одним цілим в містичний спосіб, бо з двох різних людей утворюється єдине подружжя.
Задля подружжя подруги відмовляються від особистої свободи і творять спільну - подружню свободу. Тому, якщо хтось думає, що коли одружиться, то перестане бути вільним, помиляється.
Те, що Бог з'єднав, людина хай не розлучає. Керуючись цією цитатою подруги мають відсепаруватися від всіх зовнішніх і внутрішніх впливів, які руйнують їхню любов, їхню свободу і їхнє подружжя.

3. Інтимна сторона подружжя.

Зосереджуйте максимально свою увагу на своїй половинці, але не зациклюйтеся.
Ваше інтимне життя має бути закритим для інших. Коли хтось з подругів відкриє інтимну сферу вашого життя для інших, то вона почне руйнуватися, а це зашкодить вашому подружжю.
Спільно переживайте моменти щастя і радості, смутку, горя і розчарування. Які моменти б не настали у вашому житті, завжди будьте разом і ніколи не допускайте сепарації.

На цю тему можна говорити дуже багато, але, сподіваюсь, більше почуєте на передшлюбних науках :)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.